کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی

ساخت وبلاگ

یکی از تکنیک های جدید و مهم اصلاح طرح لبخند، استفاده از بلیچینگ دندان هاست. بلیچینگ ماده اصلی سفیدکننده دندانها می‌باشد که ترکیب اصلی آن اکسید هیدروژن است. این ماده موجب اکسید شدن رنگدانه های رسوب کرده بین هرمهای مینایی دندان ها می‌شود و پس از مدتی دندان ها به شدت اسیب می‌بینند. ماده بیلچینگی که برای سفید کردن دندان ها استفاده می‌شود، با نفوذ در قسمت های زیرین مینا و عاج دندان باعث از بین بردن رنگدانه ها شده و در نتیجه سفیدی و روشنتر شدن دندان ها را به ارمغان می‌آورد.

 

 در این روش نیز دندانپزشک از فک های بیمار قالب گیری می‌کند و سپس براساس اندازه فک به او تری شفاف می‌دهد. این کار برای مشخص شدن اندازه ماده بلیچینگ است. زمانی که اندازه فک مشخص باشد، بلیچینگ متناسب با اندازه آن استفاده و در نتیجه از صدمه دیدن دندان ها جلوگیری می‌شود.  

دکتر ابوالقاسمی متخصص و دندان پزشک زیبایی و دندان پزشک ترمیمی با سالها تجریه در زمینه اصلاح طرح لبخند در خدمت شما عزیزان است.

 

http://www.drmabolghasemi.com

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی...
ما را در سایت کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی دنبال می کنید

برچسب : دندان پزشک زیبایی,دندان پزشک ترمیمی,دندان پزشک زیبایی ترمیمی,طرح لبخند,اصلاح طرح لبخند و زیبایی, نویسنده : admin drmabolghasemi بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:19

اصلاح طرح لبخند

طرح لبخند یا smile design امروزه یکی از موارد بسیار مهم برا ی ظاهر افراد در جامعه است و مربوط به زیبایی دندان ها و مرتب بودن آنهاست. این امر در دنیای امروز که ارتباطات افراد اهمیت زیادی دارد، بسیار مهم است.

زیبایی لبخند می تواند علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در افراد، به روابط اجتماعی آنها کمک کرده و می تواند به موفقیت آنها در سطح جامعه کمک بیشتری کند.

در مواردی که افراد دارای دندان های نامرتب، بدرنگ، دارای فواصل کوتاه یا زیاد باشند، نیاز به اصلاح دارد که به آن اصلاح طرح لبخند گفته می شود. در این طرح دندان پزشک زیبایی یا دندان پزشک ترمیمی پیش از آغاز کار، شرایط دهان و دندان های بیمار را به دقت بررسی و مشکلات را به وی گوشزد کرده و با رعایت کلیه مسائل اولیه سپس کار را جهت بهبود شرایط دندان های بیمار، آغاز می کند.

نکته قابل توجه اینجاست که برخلاف تصور بسیاری از افراد، این طرح تنها برای کسانی که دندان هایشان شکسته یا نامرتب است، نیست بلکه گاهی حتی برای کسانی که ظاهرا دندان ها ی خوب و سالمی دارند نیز با چند تغییر کوچک ، می توانند دارای فرم لبخند در صورتشان زیبا و بهتر شود.

بنا به نیاز بیمار، دندان پزشک از روش ها و تکنیک هایی مانند: بلیچینگ، استفاده از روکش، کامپوزیت و یا لمینیت دندان و غیره... استفاده می کند که این امر البته بسته به نیاز بیمار و همچنین خواسته های وی از دندان پزشکش دارد.

 

 http://www.drmabolghasemi.com

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی...
ما را در سایت کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی دنبال می کنید

برچسب : دندان پزشک زیبایی,دندان پزشک ترمیمی,دندان پزشک زیبایی ترمیمی,طرح لبخند,اصلاح طرح لبخند و زیبایی, نویسنده : admin drmabolghasemi بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:17

دکتر ابوالقاسمی

 

 

دکتر مهدی ابوالقاسمی جراح، دندانپزشک زیبایی،دندان پزشک ترمیمی، ایمپلنتولوژیست و دارای مدارک بین المللی معتبر از دانشگاه های آمریکا و اروپا در یکی از مجهزترین مراکز دندانپزشکی با به خدمت گرفتن پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا  در زمینه جراحی, زیبایی، اصلاح طرح لبخند، ایمپلنت، ترمیم و پروتز در کوتاهترین زمان  تمام انتظارات وتوقعات بیماران عزیز را برآورده و بهترین سرویس دهی ممکن را دریک محیط آرام و دلنشین ارائه می نماید.

دکترابوالقاسمی با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، لبخندی زیبا وکامل برای هر بیمار به ارمغان می آورد، به طوری که احتمال هرگونه دردی را به حداقل برساند وتمام اینها باید همراه با برخورد خوب ، جدیت و تجربه به انجام رسد کار ارائه شده به قدری مطابق میل شماست که امکان به واقعیت نشستن رویاهای  دندانپزشکی شما وخلق یک لبخند زیبا، و سلامت کامل دهان و دندان را برایتان میسر می سازد.

 

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه ها به سایت دکتر ابوالقاسمی مراجعه بفرمایید.

http://www.drmabolghasemi.com

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی...
ما را در سایت کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی دنبال می کنید

برچسب : دندان پزشک زیبایی,دندان پزشک ترمیمی,دندان پزشک زیبایی ترمیمی,طرح لبخند,اصلاح طرح لبخند و زیبایی, نویسنده : admin drmabolghasemi بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:16